KunstKerstSalon

14 december 2012 tot 23 december 2012

De traditionele Kunst/Kerst/Salon van Stichting KunstWerkt in Pand Paulus is uitgebreider dan ooit. Gedurende zes dagen vindt u kunst op zowel de begane grond als de bovenverdieping van Pand Paulus: Naast de KunstKerst op de begane grond vindt de KerstSalon plaats op de bovenverdieping van Pand Paulus.

In de KunstKerst bieden de kunstenaars van Stichting Kunstwerkt kleine kunstwerkjes tegen kleine prijzen te koop aan.
In de KerstSalon, op de bovenverdieping van PandPaulus, presenteren de deelnemende kunstenaars van Stichting Kunstwerkt zich met één recent kunstwerk. Zo is goed te zien waarmee zij zich momenteel bezighouden. Deze werken zijn zonder beperking wat betreft prijs of afmetingen.

Zo biedt de Kunst/Kerst/Salon van Stichting Kunstwerkt voor iedere beurs en ieder plekje in huis een passend kunstwerk. Onder het genot van een hapje en een drankje kunt u in een sfeervolle omgeving de kunstwerken bekijken en de kunstenaars van de stichting ontmoeten.